İlhan Şimşek

lnsanlar tek başlarına yaşaya yaşaya canavar oluyorlar. . .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
insan her zaman istediği, şeyi mi yapar?
Evet başkumandan vekili yakışıklı adamdı. Sultan kocası olmaya layıktı. Fakat konyak müptelası Sultan Reşat Efendimizde muzaffer imparator tacını taşıyacak kafa hayal etmek, ancak Merkez-i Umumi yârânının becereceği bir marifetti.
Tabi canımmmm :-))
"Alman bize iki tane Zırhlı hediye etmiş! Ama ne Zırhlı . . . Dünya menendi yok! Toplarının namlusunda bir adam ferah ferah bağdaş kurar. Sürati akıllara hayret! Alman'ın bunları bize kumandanıyla, askeriyle hibe etmesine, süphanallah, ne demeli? lşte belli bir şey! Harbi kazandıktan sonra Vilhelm Hazretleri, Hindenburg ile beraber Müslüman oldu, gitti. Çok şükür! Kudretine inanmayan kıpkızıl kafirdir hey Allahım!"
bir babanın vazifesi, oğlu doğar doğmaz yerini ona bırakmaktı.