İlhan Şimşek

"Su sesi. .. Para sesi. . . Kadın sesi . . ." derler. Ne doğru bir söz!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En büyük adam bile uşağı için büyük değildir,
Bu çiğ süt bi bizemi yaramıyor :-))
insanlar çig süt emmişlerdi. Hele erkek kısmına güvenmek olmazdı.
Ben 80 yaşı görmeyeceğime göre dinlemeye gerek yok:-))
Hanım! Kitabımız yazıyor. Erkek kısmı kırk senede bir kere karı sözü dinleyecek.
Her dediğini kusursuz yaptınız da kadın dövmek kaldı
Kuran-ı Kerim, "Karınızı dövünüz" dediği halde, Canseza'ya elini kaldırmadı.