İlhan Şimşek

İlginç bir benzetme olmuş:-)
Oğlum, evlenmek, bal dolu bir kavanoza benzer. içindeki sinekler dışarı çıkmak isterler, dışarıdaki sinekler içeri girmek. .. Anladın mı?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutlaka evlenecek misin? - Müsaadeniz olursa ... - Benim böyle bir felakete asla müsaadem olmaz ... Sen evlenmenin ne dernek olduğunu biliyor musun?
Kendi evinde herkes bir hanım sultandır.
Böylesi zihniyet padişah olsa ne yazar
"Dur çocuk! Dursana ... Ben seni kadınefendi edecegim ... Dur irade ediyorum ... Ben padişahım! "
Aşk hususunda, bir ağaç kadar cahildi.