İnsan böyle bir şey. Nerede, hangi yaşta olursa olsun, kabuğunu kırıp içine baksan içi cılk yara. Yarasız, dertsiz, sırsız insan yok da, işte kimisi üstünü iyi örtüyor. Ben de örttüm. O kadar kapattım ki, kendim bile sormadım kendime.
İnsan yaşlıların hiçbir derdi olmaz sanıyor. Ne derdi olacak. Biz insanın dünyadaki işinin çocuk büyütmek olduğuna inanmışız. Onlar için çalışıyoruz, onlar için çabalıyoruz. Hayallerimiz hep onların üstüne. Büyütsek, okutsak, askere gidip gelseler, evlendirsek, çocukları olsa, torunlar kendilerini kurtarsalar bitti işimiz. Çocukları büyütünce dünyada işimiz bitiyor, artık ölebiliriz.