Diğer kitaplarına göre biraz sönük kalmış. Yine de iyi bir polisiye roman. Burada yayıncı biraz daha özenli olsaydı daha iyi olabilirdi. Kitabın baskı kalitesindeki zayıflığı Doğan Kitap'a yakışmıyor. Şunu da söylemeden edemeyeceğim, Jo Nesbo bu kadar kötü bir kalitesiz bir baskıyı hakketmiyor.
Bence en iyi Jo Nesbo kitaplarından biri. Kitabın sonuna kadar heyecanın bir an bile eksik olmadığı, zeka örülü kurgusuyla bir polisiye başyapıtı. Olumsuz eleştirilere kulak asmayın. Jo Nesbo'nun çok iyi bir polisiye yazarı oluğunu zaten bütün dünyadaki tirajı kanıtlar niteliktedir.
Çok iyi bir Jo Nesbo polisiyesi,Yazarı diğer eserleri gibi oldukça sürükleyici olan kitap, polisiye edebiyatın dehlizlerinde dolaşan okuyuculara tavsiye edilir.