“Müzik sesleri,birbirini takip eden ışıklar,insanlar,gerçekler ve yalanlar.Hepsi iç içeydi ama yine tek başlarındaydı.Teklerdi,iki kişilerdi ama tek bir kişiydiler.”
Korel Erezli ve Minel Karaer
Korel E. Erezli kalbini durdurmak için bir zehirle intihar edip kendini öldürdü.Son yazdığı ve umut ettiği mektup,Minel’e verdiği mektuptu.Çünkü Minelden son isteğiydi.
Bu cümlelerin ardından Tugay’la olan dakikalar önceki sohbetimiz geldi aklıma.
“Ya bir gün bir kumarı kazanamazsan Tugay?”
“Ben artık hep kazanırım çünkü kaybettiğim noktada tek değilim, bir de sen varsın. Beni sen kurtarırsın.”