Aşı, küresel ilaç şirketlerinin üzerinde çok durduğu bir konu! Aşı konusunda sürekli telkinlerde bulunmaları, hükümetleri nezdinde lobi faaliyetleri yürütmeleri ve özellikle Afrika ülkeleri ile İslam coğrafyasında faaliyet göstermelerinin sebebi ne?
İnsan severlik mi? Para mı? Ya da...
Bütün dünya aşılar konusunda dokunulmaz. Ne tartışıyorlar, ne konuşturuyorlar! Aşı konusu tabu! Aşıların güvenirliğini, etkinliğini gündeme getirmek isteyenler afaroz ediliyor.