ABD'de yayımlanan National Liberty of Medicine'deki rapora göre, aşı olan bebekler, aşı olmayan bebeklere oranla daha fazla hasta olup, ''bebek ölümlerine'' maruz kalıyordu!
38 bin bebek ölümü ve hastaneye kaldırılma vakalarını inceleyen doktorlar, aşı olan bebeklerde bu oranların çok daha fazla olduğunu tespit etti. Örneğin dört kere aşı olan bir bebeğin hastalanma ve hastaneye kaldırılma olasılığı, iki kere aşı olan bir bebeğe oranla çok daha fazlaydı!