Zeytinyağına düşmanlık hiç bitmedi. En son 2017 yılında...
AKP, yedi kez TBMM'ye getirdiği ''torba yasa''yla, 25 dekardan küçü zeytin alanlarını enerji, turizm, ve maden işletmeciliğine açmak istedi. Tepkiler üzerine tasarıyı geri çekti. Türkiye'de zeytinliklerin ortalama büyüklüğünün 12 dekar olduğunu düşünürseniz bu yasanın zeytinciliğin sonunu getirmek için çıkarılmak istendiğini anlarsınız!
DP döneminde başlayan zeytine düşmanlık AKP ile sürüyor. Zeytinyağına sahip çıkanlara dün ''cahil'' deniyordu; bugün ''ulusalcı-faşist'' deniyor! Perde arkasındaki ABD oyunlarını kimse konuşmuyor!