Gözlerimle göreceğim en korkunç şeyi soracak olursanız, insanı bir savaş meydanında ya da bir kasap dükkânında paramparça görmek, deim. Ne zaman ki geçmişe doğru baksam, bundan başka bir şey görmem. Bedenden kopan parçalar, uzuvlar, organlar ve dehşet veren tesadüfler... Ama hiç insan yok.