Bazen korkuyorum. Yanlış yaşama ihtimali beni kahrediyor. Bir şansı kaçırma ihtimali.. Ya zaman çok hızlı geçerse diyorum, ya güzel bir ihtimalin yanından onu seçmeden geçersem? Olur ya, hayatın o akıl almaz ciddi rutinine dengesine hırsına yarışına gururuna bende kapılırsam, ya içimdeki çocuk aniden büyüverirse? İstemiyorum bunu. Güzel ihtimaller elinde bayrak taşısın istiyorum. Görünür olsun istiyorum. Rutinlere kapılmak istemiyorum. Bu içimdeki deli, munzur ve akıl sır ermez kişiliğim elimi hep tutsun istiyorum....