Niye herkes sevgiden aşktan bahsetmek zorundaymış gibi birçok şey paylaşıyor. Ya kendinden, kendi hayatındaki merkezi üzerinde duran gerçek kişiden bahsetmiyor birine bağlı kalmak daha zor değil mi ya kendiniz sevin kendiniz farkına varın sizden başka kimseniz yok herkes geçici ve sizde kendinizde geçicisiniz unutmayın ekip biçip gidecez kendinizle sevmekle kalın.