Felaket anlarında ölümü karşılamanın en mutlu yolunun bu olduğunu düşünerek uzak bir sevgiliyle acı bir şekilde sesleneceğim:Canım,güzelim,kederlim,felaketler zamanı gelip çattı,gel bana,nerede olursan ol gel,ister sigara dumanıyla dolu bir yazıhanede,ister çamaşır kokan bir evin soğanlı mutfağında,ister dağınık mavi bir yatak odasında, nerede olursan ol,vakit tamam,gel bana;yaklaşan korkunç felaketi unutmak için perdeli çekili yarı karanlık bir odanın sessizliğinde bütün gücümüzle birbirimize sarılarak ölümü beklemenin zamanı geldi artık.