Çok dalgın kaldığımı fark eden bir arkadaş " Yine neyin var?" dedi.
"Hiç" dedim. Bu hiç yalnız halimi anlatmak için söylenmemişti. Ağzımdan çıkan bu "hiç" sözü kâinatı vasfediyordu.
..."insan denilen mahluk yalnız edemez. Yalnız kalırsa aklına ya delilik ya fenalık gelir... İnsan etrafındaki ne olursa olsun, ne cife* olursa olsun, insanlardan kaçmamalı..."