Arâfkiler

Arâfkiler
@ilvenurr
İstanbul
10 Ağustos
3 okur puanı
Ocak 2017 tarihinde katıldı
Gidenlere hep öyle gelir; bir şey unutmuş gibi. Oysa zaten bir şey unutmak için gider insan. Giderken bir şey unutmak sorun değil; insan çok daha büyük bir şeyi unutmak için gider. Geride kalanların ne anlamı olabilir ki?
Sayfa 198·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalmış gibi yapmaktansa gitmek daha iyidir.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Ben böyleyim. İhtimaller arasında en kötüsünü seçmek gibi maharetlerim var.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Herkes gözüme katil görünüyor. Odadakilerin ellerinde önceden kalma kınalar var benim gözüme kan gibi gözüküyor. Sanki ellerini kızın kalbine sokup çıkarmışlar kan ellerinde kurumuş. Kızın kanı herkesin eline bulaşmış.
Sayfa 53·Kitabı okudu
"Annenin ölümünün dilbilgisi, grameri olmuyor ki Eda. İnsanın annesinin ölümü zaten hayatın anlatım bozukluğu."
Sayfa 47·Kitabı okudu