Peki ben sahiden arkadaş kalmak mı istiyordum, yoksa birinin beni vazgeçemeyecek kadar çok sevdiğini görmek mi? Kurtulmak için mi kaçıyordum, yakalanmak için kaçar gibi mi yapıyordum? Başkalarına karşı olmadığım aşikardı da, kendime karşı dürüst müydüm bakalım? Hangi açlığı neyle bastırma telaşındaydım?