Aşk, bir araya gelmesi mümkün olmayan iki insanı belirsiz bir süreliğine kavuşturan tutkal gibi bir şey. Etkisinin ne kadar süreceği, yapışkanı gidince âşıkların nereye düşeceği belli değil.
Ben anlamıyorum ki çapkınlığa doymamış adamlar niye evlenir. Evlenince gizli gizli takılmak daha mı heyecan verici oluyor? Heyecan arıyorsan lunaparka git.