suzan hanım on bire doğru geldi. üstünde bir güzellik vardı. gerçekten güzelleşiyorsa iyi; ben güzelliğini görmeye başladıysam o da iyi; güzelliği yakıştırmaya başladıysam, bu yazının zaferidir, o belki daha da iyi
beni neyin beklediğini bilmiyorum. ama beni güzel günlerin beklediğine inandığım günler çoktan bitti. o günlermiş meğer güzel olan. şimdi günler beni olduğum yere çiviledi. kendi çarmıhımda sızlanıyorum