Erk Demirci

Erk Demirci
@imanueltolstoyevski
Her şey değişir ve buna inancım sonsuz. Yaşam kaynağım ise bu değişime olan inancım. 25 Şubat 2017
Müh.
Ankara
3 Temmuz
14 okur puanı
Eylül 2022 tarihinde katıldı
Prangalar
Ve en büyük korkum bağlanmaktı artık bu âlemde. Kimsenin görmediği bir zinciri bileklerine geçirip peşinden gönülsüzce sürüklenmek zorunda kalmak. Ruhun çığlık atıyor ama duyamıyorsun zirâ duvarlar sarmış bedenini. Kalbinden başkası kıramıyor prangalarını. Yüreğinin merhametine bağlanıyor nefesin.
Düşünce
Erk Demirci
Bir şeylerin kaybolacağı ya da dönüşeceğine dair bir korku ne güzeldir. Halen korkulacak şeyler var demektir.
Reklam
Hata kimde?
Herkes birilerine kırgın, herkes birbirinden beklentide. Çok azımız doyumlu hayatlar yaşıyor. Bu olanların gerçek müsebbibi kim? Adaletli olmak, dürüst olmak, yanlış anlaşılmamak ve kırıcı olmamak için özenli davranan insanların saf görüldüğü, sonrada insanlar neden bu kadar bozuk yaaağğ? diye şikayetlendiğimiz canım ülkemde bir gün daha yaşadım, yaşlandım. Çok şükür(!)
1000Kitap
Erk Demirci
Ya da işin olağanı bu. Hangisinin olması gerek kestiremiyorum açıkçası. Hepsinin tıkandığı nokta var gibi
Hata kimde?
Herkes birilerine kırgın, herkes birbirinden beklentide. Çok azımız doyumlu hayatlar yaşıyor. Bu olanların gerçek müsebbibi kim? Adaletli olmak, dürüst olmak, yanlış anlaşılmamak ve kırıcı olmamak için özenli davranan insanların saf görüldüğü, sonrada insanlar neden bu kadar bozuk yaaağğ? diye şikayetlendiğimiz canım ülkemde bir gün daha yaşadım, yaşlandım. Çok şükür(!)
1000Kitap
Erk Demirci
Herkes bu durum ile yüzleşirken ortaya bu sorunun çıkması çok tuhaf. Evet farklıyız hepimiz. Evet taleplerimizi farklı. Bence beklentilerimizin stabil kalmasından kaynaklanıyor. "Hadi uç, git!" diyemiyoruz içimizdeki beklenenlere.
Unutmak
Zihnim terkedilmiş bir ev olmalı. Anılarım örümcek ağı, bense bir örümcek. Örmek için ilmek ilmek uğraştıktan sonra bir süpürge darbesiyle yok olacaklar diye korkarak geçiyor ömrüm. Ya da üzerine başka bir böcek konacak ve onu da ağıma sarmak zorunda kalacağım diye endişelenerek. Örümcek ölesiye korkak ve ağları oldukça yapışkanken, üstelik herkes onlardan kaçarken ne yapmalı devam etmek adına? Ağların amacı sahibini korumak değil miydi? Aksine neden bu kadar zarar veriyorlar örümceğin kalbine? Her şeyi uzaklaştırmaları ve üzerine konanları sürekli temizlemek zorunda bıraktırmaları yeterince acı verici değil mi zaten?
İnsan ve Duygular
Erk Demirci
Alışmanın verdiği hissizlik bütün bir ömre etki edebiliyor ama. Mesela yorgun kalmak ya da tebessümün içinde küçük bir acı. Örümceğe gerek var mı? Genç Werther'in Acıları