Artık sevmiyorum ya belki severim yine.
Ne uzundur unutuş ah ne kısadır sevda.
Böyle gecelerde kollarıma aldım çünkü,
yüreğim dayanmıyor yitmesine kolayca.
Belki bana verdiği son acıdır bu acı,
belki son yazdığım şiirdir bu yazdığım ona.
"Nine, neden insanlar tuhaf oldığumu söylüyorlar?"
"Belki özel biri olduğundandır. Çünkü insanlar, başkalarından farklı olana tahammül edemezler. Ah benim güzel ucubem!"