"insanlar ölünce nereye gider anne?"
"bir başka ülkeye giderler."
"orada gökyüzü var mıdır?"
"vardır herhalde, neden soruyorsun?"
"peki çocuklar ölünce nereye giderler?"
"çocular ölmez ki."
çocuklar ölür anne. beyaz bir ay vardır gökyüzünde, soğuk, sessiz bir ay geceleri onu bir çuvala saklamak isteyen iki çocuğun masalını hatırlıyor musun? sen onu anlatırken bir örümceği öldürmüştüm, çocuk örümceği, çocukların öldüğünü ilk o zaman anladım ben