Sosyal medyada çok fazla gördüğüm ve Nermin Yıldırım’dan da okuduğum ilk kitap olan unutma dersleri bize ana karakterimiz Feribe’nin evli olmasına rağmen eşini aldatması ve terk edilmesi ile bu ânı unutmak istemesini konu alan bir kitap.Okuması gerçekten keyifli,yer yer güldürüp aynı zamanda her insanın kendi içinde de zaman zaman yaşadığı duyguları çok güzel anlatıyor. Mevzunun unutmak değil de bununla beraber yaşamayı öğrenmeyi anlatıyor aslında, unutmanın çok da matah bi şey olmaması hakkında :)
Ben kitabı okurken keyif aldım,okumak isteyen herkese keyifli okumalar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zavallı hafıza! Günden güne yok olduğunu hissettiğimiz vücut denilen şu toprak yığıntısının üzerinde durmadan sonsuzluk için çalışır durur… Hüzünlü bir bakışı senelerce muhafaza eder… Bir sözü, bir tebessümü yıllarca saklar…