İlk başı biraz maraton gidiyor ama ilerledikçe ve karakterlere hakim oldukça -başlıça iki karakter var- onları sevdikçe bir gecede okumak istiyorsunuz. Hayatın ne kadar kıymetli, bizim ne kadar bencil, kör, asıl isteklerimizin ne kadar farklı olduğunu anladım.