Güzel bir kitap ancak fazla abartıldığını düşünüyorum. Ben basılmadan önce Wattpad de okumuştum bu yüzden almaya gerek duymadım. Sonu yüzünden bana kalırsa 2. bir kitap daha çıkabilir ama anladığım kadarıyla yazar 2. bir kitap çıkarmama konusunda kararlı. Tadında bir kitap ancak yazarın ilk kitabı olduğu düşünülürse iyi bir iş çıkarmış. Gerçekler öğrenildiğinde #teamener oldum Deniz'de fazlasıyla iyi bir karakter ancak yinede #teamener :)