İnsan ya tam kendisinin ya da tam başkasının olmalıdır. Ya konuşmalı ya da tam Kaplankayası sessizliğine bürünmelidir. İnsanlar yalnızlıktan kaçarlar, insanları sevdikleri ve onlarla birlikte bulunmak istedikleri için değil. Ama yalnızlıkta kendi boşluklarıyla yüzyüze kalırlar da, canları sıkılır onun için.