"Ne yapıyorsun?"
"İçiyorum." diye karşılık verdi sarhoş. Sesi hüzünlüydü.
" Niçin içiyorsun?"
" Unutmak için."
O'nun durumuna üzülmeye başlayan Küçük Prens :
"Neyi unutmak için?" diye sordu.
...
" Utancımı unutmak için."
" Neden utanıyorsun?"
...
" İçmekten utanıyorum."
...
"Büyükler gerçekten çok, çok tuhaf oluyor."diye düşündü yol boyunca.