inci Kadur

inci Kadur
@incizehra
"Yine yırtık cebime koymuşum umudu...''
Biliyorum, gitmek cesaret ister; zordur gitmek. Ama zor olduğu oranda da şereflidir, inanın!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

inci Kadur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·461 syf.·
Beğendi
·
2020 76. kitabı
Victor Hugo
9.4/10 · 105,4bin okunma
İstanbul, pencereden göründüğü kadarıyla ağır yaralar alarak yere serilmiş bir erkek gövdesine benziyor; gezgin satıcıların, akşam alacasının derinliklerinde, yükselip alçalan anlaşılmaz sesleriyle sanki inliyordu.
Bizim millet acıya alışmış. Biz hepimiz bahtsızlığa o kadar alışmışız ki, sevinç anormal geliyor... Bizde yüksek sesle gülmek ayıpların başında sayılır. Hele çocuklar için...

inci Kadur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·464 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2020 75. kitabı
Kemal Tahir
8.7/10 · 13,3bin okunma