Dino’nun bana eskisi gibi heyecanla sokulmamasının nedeni fazlasıyla yakın olmam, ona babalık etmeye kalkışmamdı. Ne tuhaf diye düşündüm, çocuklar da büyükler gibi. Fazlasıyla üstlerine düşülmesinden hoşlanmıyorlar. Aşk bıktırıyor demek ki.
O zaman bütün sabrım taştı. “Bu dünyada tesadüfen bulunuyoruz” dedim. “Baba, anne, çocuklar, herkes bir rastlantı sonucu burada. Boşuna ağlıyorsun. İnsan yalnız doğar, yalnız ölür...”
“Birazcık sevgi yeterdi” diye mırıldandı o otoriter ses tonuyla.
Az uyuyorlardı, bol bol içiyorlardı. On kişi bir deliğe girip tartışıyorlardı. Banaysa onlardan biri olmama utancı düşüyordu, onlarla yolda karşılaşıp konuşmak isterdim