Dünya gözlerimde küçük ve ben vücuttan kat be kat daha küçüğüm. Dünyadaki hayat karıncaların hayatı gibidir. Birçok şeyin koşuşturması içinde (iş, aile ...) kendi bağımlılığı olmayan ama bağımlı olarak algıladıkları yüklerini taşıyarak ölürler. Ben ise neden karınca gibi davranmam gerektiğini anlamayan bir canlıyım. Dünyada benim gibi birçok insan var, yine de gözlemlerimi ve yargılarımı not alıyorum. Tıpkı diğer canlıların hayatları önceden programlandığı gibi, insanlarla ilişkili olarak hayatlarımızın onlarınkinden farklı olmadığını anladığım andan itibaren yaşamak için değil, ruhumu korumak için mücadele ediyorum.