ㅋㅋㅋ Bewusst

ㅋㅋㅋ Bewusst
@inexistente
Pensamiento ︎
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ruhunun farkında olanlar bedenini bu dünyada özgür kılanlardır.
10/10
·204 syf.·
2021 3. kitabı
Kader kelimesinin farkındalığına sahip olanlar ruhun özgürlüğünü elde ederler. Yine farkındalık yaratan Osho.Kader diye isimlendirdiğimiz kavramın derinliklerine iniyor,sorunun varlığını sorgulayarak cevabın doğmasını kendi tarzıyla ifade ediyor.İnsanın kendi iradesi ile özgürlüğe sahiplene bileceğini ve buna zaten sahip olduğunu sadece farkına varmalı olduğunu o kadar iyi bir şekilde anlatıyor ki.İlk okuduğum kitabdır.İlk tanıştığım yazardır kendisi.Okuduğumda 12-13 yaşlarımdaydım ve sanki yazarla yüz yüze sohbet edermişcesine her cümleyi mühakime ediyor ve sorguluyordum.Onların zamanında hayatın nasıl bir sistemle yönetiltiğinin farkındalığıyla şimdiki yaşamda da bu sistemin geliştiğini ve görüntü olarak gelişerek aslında aynı maksatlar doğrultusunda ilelilediklerini gördüm....Daha neler neler.Okuduğum zamanda incelediklerimi yazsaydım büyük ihtimalle tüm cümlelerine kendi oluşan,kesişen,yaranan düşüncelerimi yazardım.Küçük yaşta artık ne kadar küçüksem okumak geniş çaplı algı ve kavrama,aynı zamanda analitik düşünmekle sorgulamayı nihayetinde kendi düşüncelerimi ifade ede bileceğimi öğretti ilaveten.
Düşünce
Kader, Özgürlük ve RuhOsho · Butik/ Yaşam Gereklilikleri Dizisi · 2011380 okunma
Önceden farkında olduğu şeye umut edemez insan
“Belirmekte olan bütünüyle önemli bir şey gözlerimizin önüne gelir,gözlerimiz gibi duygularımız da onun içine karışmak ister ve biz, ah,tüm bir duygunun tüm hazzıyla dolmayı özleriz.-Ah, oraya vardığımızdaysa, orası şimdi burası olmuşsa, her şey her zamanki haline bürünür, zavallılığımız ve sınırlılığımızın içinde kalakalırız, ruhumuzsa kaçırdığımız huzura özlem duyar.” Aslında hiç varamadığımız ve yaşamadığımız huzurun özlemi olur bu.İnsan umut duyar, şuraya vardığımda artık özgülüğüme kavuşacağım diye ama elbetteki insan özgürlüğünü veya huzurunu bir yerlerde düşürmediği için yani umut gerçeklik anlamında değil, hayata tutunma anlamında bahanemiz oluyor.Çünkü bağımsızlık içersinde kendimize özgün alakalar yaratıyor ve umut ediyoruz. Ve neticesinde umut ettiğin yere özlemini duyduğun o yere vardığında aslında aynı yere geldiğinin farkına varırsın.Bu farkındalık insanı duvara çarpmışcasına sarsar...
Sayfa 26
Düşünce