Akşamı kıldım, iki sayfa Kur’an’ımı da (Meâric Suresi) okudum.
Yatacak yerim, yiyecek rızkım da var. Çayım da demleniyor. Okuyacak bi dünya kitabım da var… Afiyetteyim Elhamdülillah… Bir de hasbihal edeceğim refikam olsa iyiydi ama yapacak bir şey yok. Bu durumda benden daha mesud’u cennettedir 😂
Şunu alamadım, bunu satamadım, şuraya gidemedim, onu giyemedim, bundan yiyemedim derdim yok. Bugün bulduğumu bugün yerim, yarına Allah Kerim… Uzun emellerin peşinde koşmak insanı yıpratır… Hırsa kapılmak insanı yoldan çıkarır… Mütevazı yaşayan huzurlu olur… Kimseyle yarışmıyorum. Kendi hayatımı Allah’ın istediği şekilde ve takdir ettiği şekilde yaşıyorum… Gelenin, nerden geldiğini, kimden geldiğini ve neden geldiğini biliyorum. Namazını kılmamışsan, Kur’an’a dokunmamışsan, yediğin helal değilse ne anladın bu yaşamaktan? Bunun hesabı yok mu sanıyorsun? Ölüm var ve ölümün olduğu yerde ahiretten daha ciddi ne olabilir?