infitar

infitar
@infitar
“Okurken kendime rastlıyorum.”
Ama anlamamız gereken şu: Herkes dertte değil, herkes derste. Herkes derdiyle dersini alıyor. Ders alınacak, sınav geçilecek... Teneffüs ancak o zaman.
Sayfa 233·Kitabı okudu
Reklam
Olmayan o kadar çok şey vardı ki, olanlar da arada kaynadı gitti.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Dünyadaki tek kimsesiz kimse olmayı, dünyadaki pek çok kimsesizden sadece biri olmaya tercih ederdim.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Odama gidip ders çalışıyordum. Başarılı olmak için değil, yalnızlıktan.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Bunu bir kere duydum. Bazı şeyleri bir kere duymak yetiyor; her şeyi anlıyorsun.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Reklam