Güncelleme*
Ablanız Infj 4w5 ennegram sonucundan 3w4 oldu vatana millete hayırlı olsun
Bugün insanlarla konuşmanın bana neden bu kadar zor geldiğini düşünüyordum. Kendimi anlatmak, kendimden bir şeyler paylaşmak benim için çok zor maalesef. Bu durum en yakınlarım, ailem ve arkadaşlarım için de geçerli. Düşünüyorum neden kendimden bir şeyler paylaşmak istemiyorum diye. Dinlenmeyeceğim, yeteri kadar ilgi ve değer görmeyeceğimden mi korkuyorum? Söyleyeceklerim karşımdakiler tarafından önemsizmiş gibi mi hissediyorum? Küçüklüğüm aklıma geliyor. Bir şeyleri anlatmaya başladığım zamanları hatırlamaya çalışıyorum. Aile büyüklerimin bitmeyen işleri ve tez canlı yapıları anlatacaklarımı uzun uzun dinleyecek, güvende ve anlaşılmış hissettirecek kadar zaman tanımıyordu bana. Bu yüzden sanırım çok fazla içe dönük biriyim. Kimseyi suçlamıyorum tabi ki sadece durumu analiz etmeye çalışıyorum Herkesin yaşam dersleri farklıdır. Birilerine bir şeyleri anlatmayı geçtim, anlaşılmaya çalışma düşüncesi bile beni yoruyor. Kendimi güvenle ifade edebileceğim ortamı yakalayamamışım. Bu asosyal biri gibi göstermesin beni. Benim için ve bana dair derin ve çok önemli olmayan konularda dinlendiğim bir ortamda gayet iyi konuşurum. Paylaşırım düşüncelerimi ve sohbet ederim. Asıl bahsetmek istediğim kendime dair konuları paylaşmak ve anlatmak. Kendi içimi ve zihnimi açmak aslında. Kendimden bir şeyler paylaşırken içimdeki korku ve incinme hassasiyeti devam ediyor. Bir de şöyle bir durum var: olaylara olan bakış açımı anlaşılır hale getirmek oldukça zor. Çünkü en basit olayların bile arkasında yatan birçok ihtimali aynı anda düşünerek bir sonuca varan bir yapım var. Bu yüzden mbti karakter analizini yaptığımda iyi hissetmiştim. İnfj karakterinin düşünme becerisi oldukça yüksekken, hızlı ifade becerisi oldukça düşük. Bunu öğrenmek beni rahatlatmıştı. Yine de kendimi ifade ederken
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
INFJ
Elinizdeki ahlak yasalarını, hukuk kitaplarını, devlet ve toplum nizamını bilim adamları oluşturmadı. INFJler oluşturdu. Onlar sayesinde polis, hukuk, ahlak, din var edilip temellendirilip anlatıldı. Bu işte deneysel, materyalistik bir öz yok. Ama siz bu çağda tüm bu değerlere saçma sebeplerden çok büyük ihanet ettiniz.
1000Kitap
Beni bilenler bilir bilmeyenler şimdi öğrensin
Ben kimim neyim diye bişi varmış ondan yapacağım ama ilk kimden gördüm hatırlamıyom😔☝🏻 Baslayım hemmen. MBTI: INFJ-T (artık kesin her çözdüğümde aynı ae) Burç: Balık🐟 Doğum Günüm: 24 Şubat Ennegram: 4w5 (yine de kendimizi böyle sınırlandırmayalım yane) Seviye:YKS 2026 MİT: Şuan Heosphoros diyelım Winx: Miusa Disney: Mulan Mu little pony: Rainbowdash (testtede öyle çıkmıstı😝) Mevsim: Sonbahar-kış Renk: Mor mavi kahverengi Sevmediğim renk: Sarı, turuncu Hobi: Kitap okumak vsvs klişe şeyler. Çok yönlüyümdür AMA RESİM ÇİZMEK BENİM İÇİN AYRI BİR BOYUT TMM. şimdi bunu hobi olarak ele almak istemezdim ama şuan hobiden öteye geçememekte... Az kaldı resim çizmeyi yakında iş hâline getirmeyi planlamaktayım. Yks meselesi olmasa Pinterest hesabımı büyütecektim orada genel çizdiğim şeyler vs paylaşıyorum para kazansam çok iyi kazanırdım ama Pinterest şartları... Her neyse yakında bunu güzel yerlere getiririm diye umuyorum. Sadece kâğıt üzerinde değil dijital olarakta çizim ve video editler, şarkı mashupları falanda yapıyor"dum" dediğim gibi Yks falan filan. Ama en kısa zamanda editleri düzenleyip yksden sonra paylaşacağım inşallah diyelim ablanıza destek olun tmm(opsiyonel) Resim çizmek gibi el işlerine yatkın olmamın yanı sıra dikiş işleri örgü gibi el işlerinde fevkalade kötüyümdür. Benim için öğrenmeside zordu unuttum zati. Genelde kendi kendime geliştirdiğim ve sevdiğim el işlerinde daha başarılıyım☝🏻
Ben neyin nesiyim?
MBTI : İNFJ ( Aragon ve Galadriel ile kişilik tipim aynıymış Yüzüklerin Efendisi (Tek Cilt)'ni en yakın zamanda okumam için bir sebep daha😉) Ennegram tipim: 1w9 Ennegramın ne olduğunu merak edenler için youtube.com/playlist?list=P... bana da aybüke y. önermişti playlisti🫶🏻 Burcum: Yay Yükselenim: İkizler Ay burcum: Yengeç ( Böylece yükselenimi ve ay burcumu da öğrenmiş oldum.) Hogwarts binam: Gryffindor Pjo kulübem: 8. Kulübe Artemis kulübesi ( Testini çözdüm✌🏻) Winx: Bloom❤️‍🔥( Bloom pick me değill!!) My little ponny: Twilight Disney prensesi: Elsa ( ama bazı Disney filmlerini izlemedim😔) Sihirli yaratık: Ejderha 🐉 Miraculaous: Ladybug
Ben kimim, neyim?
İyi ki herkes şuan bunu yapıyor çünkü size kendimden hiç bahsetmedim😖Kaynak: filepenyez ✯ Öncelikle adım Sena Burçlarım: Güneş burcum Oğlak, Yükselenim Koç, Ay burcum Boğa yani bütün boynuzlu burçlar ben de var sjsnsjsn Bu burçlardan da sinirli bir tip olduğumu anlayabilirsiniz xd Ankaralıyım ama memleketimde yaşamıyorum😶‍🌫️ En sevdiğim renk: Kırmızı Favori dizilerim: Supernatural, Once Upon A Time, Our flag means death, Victorius Favori animasyonlarım: Esrarengiz Kasaba, Adventure Time, The Owl House(dehşet öneririm), Monster High, Ever After High Müzik zevkim çok geniştir, en sevdiğim şarkıcı yoktur. Anlayabilmeniz için spotify'ıma bakmanız falan gerek. Tek özelliğim Türkçe dinlemiyor oluşum. Bir de kpop dinlemem Çok sadığımdır, onun için bana saygısızlık edilmesi ya da yalan söylenmesi gururumu çok kırar Tam bir Gamer'ım🎃 Resident Evil, The last of us, minecraft, Sims 4, Mlbb, Asassin's Creed, Witcher, Roblox'ta MM2 (kapanmadan önce), Slime Rancher, Hello Neighbor ÇOOOK SEVERİMM Hogwarts binamı bilmiyorum, sizce👽(Düzenleme: Ravenclaw çıktım pek de şaşırdığım söylenemez. Yine de mega zeki değilim.) Artistik Buz Patinajına çok büyük ilgim var. Yaşım çok uygun değil ama başlamayı düşünüyorum. Şahsi favorim Kamilla Valieva✨️ Her daim kitap okuyan birisiydim, dizi film izlemeyi severdim (çok küçükken babam yanımda GOT izlerdi PENDPEBDOF), Oyunları severdim, Çizgi filmlere bayılırdım. Şöyle bir baktığımda hiç değişmemişim ama aynı zamanda da çok değişmişim (özlü söz) Narnia'dan Susan Pevensie'yim LOTR'dan Éowyn Monster High'dan Spectra Vondergeist Ever After High'dan Darling Charming