? b

? b
@infl4mes
Affedin beni daldığım oluyorsa eğer, Neyleyim, gönlümce değil bu olup bitenler.
1000k
Reklam
Yorgunluğumuz ve kalp kırıklığımızın bizi birbirimize yaklaştırması en büyük kazancımızdı.
1000Kitap
Ama aşkta eşitlik olmaz ki zaten. Bazen kefelerden biri, bazen de öbürü ağır basar. Aslına bakarsanız genellikle hep aynı kefe ağır basar ya.
1000Kitap
"Yüreğimin üzerine binlerce tonluk bir ağırlık konmuş sanki"
Sayfa 75·Kitabı okudu
1000Kitap
"İyimserliğini, aptallığa vardırma"
Sayfa 83·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam