Annesi dışında, onun dünyaya gelişini neredeyse kimse fark etmemiştir. Üstelik doğduktan sonra dünydaki sürdürdüğü varlığını da ömrü boyunca çok daha az sayıda insan fark eder. Gelgelelim gerçek şu ki dünyadan yok olup gitse kimse fark etmeyecektir. Kimse onu sormaz, kimse yasını tutmaz, hatta ölümünden memnuniyet duyacak kimse bile olmaz. Ne düşmanı ne arkadaşı vardır, fakat tanıdığı çoktur.
Düşünmek için yürek gerekmez diye mi düşünüyorsunuz? Hayır, düşünce ancak sevgiyle serpilip gelişir. Düşkün insana elinizi uzatın ki ayağa kaldırın ya da ölürse öldüğünde acı acı ağlayın, ama hakaret etmeyin. Onu sevin.