neslihan

neslihan
@ingeunee
Dostluğa hazırım, işte elim... Ama lütfen bana aşık olmayın!
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seviliyorum, çünkü çaresizim.
Sayfa 46
Edebiyat
Hayatımı diktiler. Oysa yırtmak için çok uğraşmıştım...
Kendi ruhunun pisliğini bu kadar yakından gören bir adam başkalarının temiz olacağına inanabilir mi?
Sayfa 186·Kitabı okudu
Edebiyat