neslihan

neslihan
@ingeunee
...kendini öldürmeye kalkmış ama suyun çok soğuk olduğunu anlayınca vargücüyle yeniden kıyıya dönmeye çalışan bir adam gibiyim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu sıralar iyiyim yalnız, tanımlaması olanaksız, belli belirsiz bir keder sürüp gidiyor içimde.
Kötülüğün kökeni insanın kendi bünyesinde yatıyor.
Eğer şimdi değersizsem ilerde de değersiz olacağım, ama ilerde değerli olacaksam, şimdi de değerliyim... Çünkü mısır mısırdır, her ne kadar kentliler ilk bakışta onu ot sansalar da...
Bana güvenmeyenlerle karşılaştığımda, tek başıma kaldığımda, elimi kolumu bağlayan bir tür boşlukta hissediyorum kendimi.