neslihan

neslihan
@ingeunee
Son zamanlarda kendi kendimle nasıl bir savaş sürdürdüğümü anlıyorsundur umarım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen yaşamın içinden nasıl çıkacağım bilemiyorum.
Gerçekten de çok sayıda ve büyük zorluklarla karşı karşıyayım; hepsinin, hemen üstesinden gelme olanağım da yok.
İnsanın olgunlaşabilmesi için zorluklara, acılara katlanması gerek.
Sonra soruyorsun kendi kendin: " Tanrım! Daha çok sürecek mi bu? Hep mi böyle sürüp gidecek? Sonsuzluğa dek mi? " Kişiyi bu esaretten çekip kurtaran nedir bilir misin? Çok derin ve ciddi sevgi. Dost olmak, kardeş olmak, sevmek...