neslihan

neslihan
@ingeunee
"Çünkü her şeye sebep olan benim ve herkese yalnızca acı veriyorum. Tüm bu mutsuzlukları kendi başıma da, çevremdekilerin başına da yalnızca ben getirdim."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah Theo; Theo, yavrum, bunu bir başarabilsem! Her elimi attığım işin bozulmasından dolayı yaşadığım korkunç bunalımı yenebilsem, kendi kendime yinelediğim, çevreden işittiğim ayıplamaları üstümden atabilsem, gerçek bir gelişmeye ulaştırabilecek fırsatı, gücü bulabilsem ve bulduğum yolda azimle ilerleyebilsem, babam da ben de Tanrı'ya büyük bir şevkle şükredeceğiz.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Doğanın güzelliklerini hissetmek, hatta çok derinden hissetmek bile dinsel duygu ile aynı şey değil ama bu ikisinin birbirlerine çok yakın olduklarına inanıyorum.
Sayfa 14·Kitabı okudu

neslihan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·252 syf.·
Beğendi
·
27 günde okudu
·
2023 3. kitabı
Vincent Van Gogh
8.2/10 · 8,2bin okunma