Ben yalnız ve yalnız onu bu kadar içten, bu kadar gönülden severken, ondan başka birini ne tanıyor, ne biliyorken, ne de başka birine sahipken, nasıl olur da bir başkası onu sevebiliyor, sevmeye yelteniyor, bunu bir türlü aklım almıyor!
En iyisi, onu, kendisine aşık olan insanın gözünden görmek. Belki de benim gözlerime, şimdi bana anlatıldığı gibi görünmeyebilir; neden bu güzel resmi yok edeyim?