Bir şarkı ile savrulur mu insan zamanda geri, Unutmak kolay mı yada unuttuğunu mu sanmak, Yaralı kalıp vurgun yemiş misal anda kalınası, Tüm zamanım sanki bir sana aitmiş gibi acınası, Gözlere de vurgun olmak unutmak mümkün mü? ...
Kalbim Bu Asrın Dengi Değil
"Hissiz değiliz, merhametsiz hiç değil. Sadece bu çağa denk gelmenin neticesinde duygularımızı saklar olduk, yeni bir insan tanımanın verdiği yükü taşıyacak takâtimiz yok. Sanki; tek bir hakkımız var da, bir tek O mutluluğu bekliyormuşuz gibi.. Gerisi yorucu, gerisi üzücü, gerisi fani.."
Alıntı
Reklam
abu hilal
Bazı insanlar hayatlara girmeden önce hayallere girer;insan onları önce düşlerinde tanır.
"Aşık olmak için güvenmek gerekir. Kimseye o kadar güvenebileceğimi sanmıyorum." "Aşk, kontrol edilemez, Güvendiği insana aşık olmaz insan. Aşık olur öylece, engel olamaz. Anlayamaz bazen, çözemez neden aşık olduğunu. Kontrol edilemeyen iki his vardır. Biri aşk, diğeri nefret."
"İnsan bazen hayatı yaşamaz; sadece günlerin içinden geçer. Sabah olur, akşam olur, mevsimler değişir ama içinde hiçbir şey yerinden oynamaz. Sanki ruhun bir köşesinde zaman durmuş da beden alışkanlıktan yürümeye devam ediyordur. Ben uzun zamandır böyleyim. Ne tam mutsuzum ne de gerçekten huzurlu. Içimde adı olmayan bir eksiklik taşıyorum. Kaybettiğim bir şeyi arıyor gibiyim ama neyi kaybettiğimi bilmiyorum. Belki de hiç sahip olmadığım bir şeyi özlüyorum. En çok da insanların kendilerinden ne kadar kolay kaçabildiklerine şaşırıyorum. Gürültüye sığınıyorlar, kalabalıklara karışıyorlar, durmadan konuşuyorlar. Çünkü insan sustuğu an kendi ruhunun sesiyle baş başa kalıyor. Ve herkes bu sesi duymaya cesaret edemiyor.Ben ise yıllardır onunla yaşıyorum. İçimdeki sessizlikle. Bazen bir dost gibi, bazen bir düşman gibi. Bana sürekli aynı şeyi hatırlatıyor: Hayatın en ağır yükü yaşadıklarımız değil, içimizde taşıyıp kimseye anlatamadıklarımızdır. Bu yüzden bazı geceler pencerenin önünde oturup karanlığı seyrediyorum. Çünkü karanlık hiçbir şey sormuyor. Geçmişimi merak etmiyor, yaralarımı kurcalamıyor. Sadece susuyor. Ve bazen insanı en iyi anlayan şey, ona hiçbir şey söylemeyendir."
İnsan ne ile yaşar ? Okumadım ama manzarası güzel bir kulübe , yalnızlık ve alkol yeterli .
Reklam
Reklam