Kitap okumak birisiyle tanışmak gibiydi. İnsan o kişiyi her ayrıntısını öğrenmek isteyecek kadar sevip sevmeyeceğini yoksa nefret mi edeceğini ya da derinlerine inmeyip sadece göz gezdirmekle mi kalacağını asla bilemezdi.
'Her şeyin derin olduğunu düşünmek kötü bir özellik. İnsanın sürekli olarak gözlerini kısmasına neden oluyor, sonunda da isteyebileceğinden daha fazlasını buluyor insan.'