📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanoğlu güzelliğe böylesine hayran kalabiliyorsa, bu savaş ne, bu birbirlerini yeme, aşağılama, bu akan suya, uçan kuşa, yaprağın üstüne konmuş kelebeğe düşmanlık niye?
Karıncanın Su İçtiği, Yaşar Kemal
Can yakıp da kalp kırma ey insanoğlu,
Senin de gül benzin solacak bir gün.
Her canlının kalbi Allah'a bağlı,
Herkes ettiğini bulacak bir gün
#neşetertaş#