İnsanoğlu o kadar yazar çizer paylaşır HAK olanıda bir kendine uygulamaz, ne kadar şuursuz olduk ey kardeşler...
İnsanoğlu nankördür bunu bazen unutuyorum.
Hayata Dair
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanoğlu aceleci ve sabırsızdır vaad edilenlerin ve beklentilerinin hemen gerçekleşmesini ister
Duygu ve Düşünce
"Gönül sırdır" demiş eskiler. Olur olmaz herkese her şeyin paylaşılamayacağına dair bir şifre sanki. Çünkü insanoğlu ayıp arar, kusur arar. Senin üzüntün onun neşesi olur. Gönül ancak güzel görene, güzel konuşana, güzel saklayana açılır. Onlara da "ehl-i muhabbet" denir...
Azizim; insanoğlu muhteşem bir hayal kırıklığı...🍁
insanoğlu sınanmadığı şeyin bülbülü, sınandığı şeyin dilsizidir.
1000Kitap