Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Düşünsene süpermen yada süpergirl’sün akıl almaz güçlerin var ve sen bu güçlerini yakmak yıkmak ve yok etmek için kullanıyorsun. Bu kadar gücün varken çok kolay olmaz mıydı imha etmek? Dünyayı ittirir Mars’a çarptırır ve yok oluşu seyrederdin, her şey yok olana kadar.
👉Ya sonra, yani yok edecek bir şey kalmadıktan sonra, güçlerinin ne anlamı kalırdı? Ne manası kalırdı onca eşşiz yeteneğinin?
👉Şimdi soruyorum kendime; aslolan varlığı varlığından ötürü ihya etmek değil midir? Yıkıp tarumar etmek yerine kalplere dokunmak ve o kalplerin güzelliği ile nefes almak değil midir VAR OLUŞ?
👉Kafana yediğin taşları kayaya çevirip muhatabı ezmektense elinden tutup yüzüne tebessüm etmek değil midir VAR EDİŞ?
👉yok oluş sonludur VAR OLUŞ sonsuz.
Yaşar mı İnsanoğlu, yoksa yaşıyormuş gibi mi yapar? Cevap; -mış gibi yapar, yani yaşadığını zanneder de yaşamaz hayatı dolu dolu. Her an endişeleri ile boğuşur sonra da buna yaşam der…