Kimsin sen, ya da sen kimsin?
Kim oluyorsun? Ne için yaşıyorsun? Üzerinde yaşadığın bu dünyanın üzerine basmaktan öte varlık sebebin ne? Boşlukta duran bu gezegende boş olmayan var oluş gayen ne? Öylesine bakmaya mı geldin? Tamam alıcı değilsin anladım da hayatını ne için ve nelere satıyorsun?