"Vicdanı yok edersen geriye sadece bir hayvan kalır"dedi kendinden emin bir sesle. "Insanoğlunun dünyaya geldiği günden beri sorduğu tek soru,"ne için yaşıyoruz"dur. Birçoğu Tanrı için yaşadığını söyler. Oysa Tanrı da bir hizmetkârdır! Dünyayı yöneten zenginlik degilmidir,öyleyse dünyayı yaratan Tanrı'nın nasıl fakirlerin tanrısı olduğuna inanırsın ki? Fakirler,soylular için yaşadıklarını,onların köleleri olduklarını reddederler. Öldürmeyen bir insan sadece bir köledir! Eğer soylular,insanlara ölmeleri için buyruk veren asilzadeler,krallar,yeterince vicdan azabı çekseydi,insanları sömürecek yasalara bu kadar kolay imza atmazlar,bu kadar merhametsiz ve sorumsuz olmazlardı.