Fark ettim ki burası benim güvenli bölgem, instagram, Whatsapp hatta son zamanlarda threads bile… Ama hiç birisi bende bi bu burası etmiyor. Tamamen kendimim, hiçbir kaygı gütmeden sadece dijital günlüğüm. Bir elin parmağını geçmez gerçek hayatımdaki burayı bilip de beni takip eden. Şimdi diyorum keşke onlar da bilmeseydi. Ama hayat akıp gidiyor, insanlar gelip geçiyor ve bizde çok çok değişiyoruz. İtiraf edeyim şu sıralar ki hayat değişimim biraz benim için sancılı geçiyor. Akıp giden hayatta bende biraz savruluyorum. Ama hep yaptığım gibi Allah’a bırakıyorum, ne zaman gitsem beni hiç geri çevirmeyen Rabbime… Sesli düşünmeyi çok yapıyorum ama bu yazı biraz düşünürken yazmak oldu…