tityjffedyyrur

tityjffedyyrur
@ipek060
Reklam
“Ah Maria, niçin seninle bir pencere kenarında oturup konuşamıyoruz? Niçin rüzgârlı sonbahar akşamlarında, sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz? Niçin yanımda değilsin?”
“Bana benzeyen ,görünüşte bendeki ihtiyaçlara, tutkulara ,arzulara sahip olan insanlar niçin kırarlar beni ? Ancak benimle eğlenmek ,bana çatmak için yaratılmış bir avuç gölgeden başka bir şey mi bunlar ?”
“Boğuluyorum boğan da benim , çok ilginç hatta su da benim ..”