Uzun zamandır kitap okumaya ara vermiştim. Kitabı çok popüler olduğu dönemde kütüphaneme ekledim.
Mitolojik ve kurgusal hikaye okumayı sevdiğim için kitabı severek okuyacağımı tahmin ettim. Ancak tahmin ettiğim gibi olmadı. Yazarın anlatımı güzel ancak kitabın abartıldığını düşünüyorum:(